sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Suunnittelu käyntiin

Ihanasti oli tuo mies meistä kirjoittanut <3

Asiaan:

Heti kun oltiin reissusta päästy kotiin, menimme katselemaan kihlasormuksia. Henkka ei ollut sormusta ostanut valmiiksi, kun jo joskus aikaisemmin olin vihjaillut että jos minua joskus kositaan niin mieluiten valitsen itse sormuksen. Tarkka mikä tarkka, tai niin ainakin ajattelin. Liikkeisiin kun päästiin, niin aikan nopeasti tuli huomattua että niitä "mun tyyppisiä" olikin melko reilusti tarjolla.
Muutaman kierroksen ja parin mietintäpäivän jälkeen olikin jo selvää että Timanttisten Romanssi -mallistosta löytyi minun kihlasormus.
Henkalle läydettiin sormus myös samasta liikkeestä, ja saatiin molemmat tilattua yhdellä kertaa. Kihlasormukset ovat tässä blogin otsikkokuvassa :)
Vihkisormusta olen katsellut myös kovasti, ja voi olla että sekin tuosta samasta sarjasta tulee.


Tätä sormusta olen ihastellut kihlan pariksi.




                Tämän löysin häämessuilta. Kuvassa minun kihlan kanssa ja on vaan ihana. Vähän ehkä vaan suunniteltua budjettia korkeampi tuo hinta..




Ihania nuo molemmat! Täytyy vaan odotella vielä puolisentoista vuotta enne kuin saan sen tuohon kihlalle kaveriksi.

//Sanni



2 kommenttia:

  1. Ekaa kertaa eksyin tänne blogiisi :). Kovasti samannäköinen kihla kuin minullakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun eksyit! Onko myös Timanttisten Romanssi mallistoa? :)

      Poista