maanantai 4. maaliskuuta 2013

Häämessuyllätyksiä

Tammikuussa järjestettiin Helsingin Wanhassa Satamassa Häämessut. Messuille lähdettiin yllättävän suurella porukalla, kun mukaan tuli myös meidän lisäksi minun molemmat kaasot ja Henkan bestman. (Kaasoina minulla on kaksi hyvää ystävää + yksi hyvä ystävä on "varakaaso/morsiusneito" ja Henkalla bestman on hänen serkku.)

Messuilla kierreltiin ja katseltiin ja juotiin skumppaa shampanjabaarissa. Hyviä ideoita saatiin  myös sieltä, mm. karkkibuffasta jollaisen ehdottomasti haluan häihimme.


Ihania lasipurkkeja!


 Löysin myös yhden pienen, mutta hyvin oleellisen tuotteet messuilta jonka ostin mukaani salaa Henkalta, sillä hän saa nähdä sen vasta hääpäivänä ;) Toinen kaaso otti tuon pikkuostoksen itsellensä talteen, sillä meillä ei oikein kotona ole paikkaa mihin jotain yllätyksiä piilotella. Mahtavin löytö oli kuitenkin hääkengät. Löysin minulle sopivat ja mielestäni todella kauniit kengät hintaan 15€. En tiedä miksi he kenkiä näin edullisesti myivät, mutta eipä haitannut. Olin aivan onnessani kun oli vielä sopivaa kokoa.

Hääkengät
                                   


Olen kyllä ajatellut että jotkut toiset kengät täytyy myös hankkia jos jalat väsyy näillä kävelyyn. Mahdollisesti jotkut ballerinat tms..

Jotkut tämäntyyppiset olisi ihanat

Kuva osoitteesta http://shoesdiva.co.uk/category/party-shoes/


Täytyy nyt vaan alkaa seurailemaan eri verkkokauppoja ja katsastamaan ballerinatarjontaa. Minun on melko hankala hyviä kenkiä löytää koon takia (42) joten täytyy pitää silmät auki!



Kun olimme kiertäneet melkein koko messualueen, menimme porukalla shampanjabaariin. Siinä joimme parit lasit skumppaa, kunnes yhtäkkiä bestman ojensi Henkalle lapun kouraan ja samantien Henkka hämmästyneenä sanoi minulle heipat ja lähti bestmanin raahaamana narikoille. Itse olin myös saanut lähes samanlaisen lapun käteeni, mutta en tajunnut sitä edes katsoa kun olin niin hämmentynyt tilanteesta.
Käteen ojennettu lappu

Hyvin hämmentynyt morsian ilmapallonsa kanssa

Kun kaasot sitten vähän ohjeisti, niin katsoin tuota lappusta, ja tosiaan, he olivat onnistuneet täysin yllättämään sekä minut ja Henkan ja järjesivät meille Polttarit vol 1. Aivan mahtavaa! Kiersimme vielä loput messualueesta, joimme vähän lisää skumppaa ja lähdimme sitten kohti Helsingin keskustaa. Tytöt eivät minulle paljastaneet mitään, mutta menimme kohti rautatieasemaa ja siellä oli vastassa vielä tämä minun kolmas todella hyvä ystävä, ns "varakaaso"! Olin aivan liikuttunut ja onnessani, koska hän tekee yleensä viikonloput töitä ja oli ihanaa nähdä pitkästä aikaa. 

Junalla lähdimme kohti Tikkurilaa ja menimme kaupan kautta meille kotiin, jossa laittelimme ruokaa, joimme viiniä ja pelailimme ja laittauduimme. Edelleenkään en tiennyt mihin ollaan jatkamassa iltaa. Kun kello alkoi lähenemään yhtätoista, tilasi tytöt meille taksin, ja suuntasimme kohti ravintola Kiilaa, jossa myös miehet olivat. Henkka saa kertoa heidän illastaan sitten itse jos jaksaa. Meille oli sinne järjestetty oma pöytä, naposteltavaa ja oma drinkkilista.


Illan mittaan sitten testattiin drinkkejä ja pidettiin hauskaa. Oltiin kyllä molemmat niin otettuja tällaisesta ja aivan fiiliksissä siitä miten ihania ystäviä meillä on. Upea ilta ja ihanaa tulla yllätetyksi!

Kiitos rakkaat <3

Messupäivä oli siis kaikenkaikkiin pitkä, mutta todella antoisa!

//Sanni







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti