torstai 7. maaliskuuta 2013

Sulhasen vaatekaappia

Ajattelin vuorostani kirjoitella hieman millaista olen ajatellut laittaa päälleni hääpäivänä. Ensimmäiset ajatukset ja inspiraatiot lähtivät ilmoille tuolta Wanhan Sataman häämessuilta mistä Sanni juuri kirjoittelikin. Sitä ennen tiesin hyvällä tuurilla mitä eroa on frakilla ja smokilla. Yleinen olettamus kai onkin että miehillä on helppoa valita vain yksi tumma puku, kun naiset kahlaavat hääpukumeressä mutta kyllä niitä vaihtoehtoja näköjään miehillekin löytyy. 

Olen suhteellisen tietoinen mitä laitan päälleni ja tykkään jopa hieman erikoisemmista vaatevalinnoista. Tavoitteena olisi juuri saada sellainen kokonaisuus millä voisi vähän erottautua joukosta, mutta kuitenkin hyvän maun rajoissa, ettei näytä siltä että olisin hakemassa töitä sirkuksesta. 

Niinattarelta löytyi hieman kiiltävä puku, jolle saattaisi olla jatkossakin käyttöä. Ja tuon saisi myös mustana. Hintaakaan ei muistaakseni ollut kuin reilut 300€ (ja siis ostettuna). Liivin saatan vaihtaa häidemme väriteemaan sopivaksi. 


Lisäksi olen pienoinen kenkäfriikki, varsinkin yhden suunnittelijan mallistoon. Nimittäin Adidaksen Jeremy Scott. Olen nyt epävirallisen luvan saanut Sannilta käyttää (ainakin loppuillasta) alla olevia Wings kenkiä, jotka ovat kuitenkin lakeriset eli jokseen juhlalliset? Kirkossa saatan taipua käyttämään ihan perinteisiä juhlakenkiä. :)


Sormuksen puolesta olen ajatellut joko vaihtaa kokonaan pois nykyisen tai sitten "tuunata" nykyistä muutamalla kivellä. Nykyinen kihlasormus on siis hyvin pelkistetty valkokultainen. Tuo vasemmanpuolimmainen voisi olla lähellä sellaista mitä miellyttäisi käyttää loppuelämän. Ja kyllä, miehilläkin voi olla kiviä ;)


Ilmoittelen sitten jos/kun olen saanut näistä jotain hankittua ja miten kokonaisuus rakentuu! :)

T. Henkka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti