perjantai 4. huhtikuuta 2014

Polttariiit

Näin on, polttarit oli pari viikkoa sitten. Olin vähän aavistellut että polttarit saattaisivat tuona kyseisenä viikonloppuna olla, mutta yksi kaasoista sai kyllä pimitettyä niin hyvin että en ollut eää edellisenä perjantai-iltana yhtään varma ajankohdasta.

Lauantaina aamulla heräiltiin Henkan kanssa rauhassa, ja laiteltiin aamiaista, kunnes yhtäkkiä Henkka sanoi että menehän nyt Facebookkiin. Olin ihan että häh, ja sitten tajusin että okei, nyt tässä on jotain... yleensä roikun facessa jatkuvasti, ja on melko harvinaista että tuo vielä erikseen minut sinne pyytäisi :D

Noh, kirjauduttuani faceen, seinälläni oli video:

Voin kertoa että tällä tytöllä nousi kyyneleet silmiin, ja alkoi aika kova jännitys iskeä päälle! Ihania kuvia oli kaikki rakkaat löytäneet <3

Noh, sain Henkalta videolla näkyneen listan myös paperilla, ja aloinkin täysillä pakkaamaan ja sekoilemaan. Kun 20min oli mennyt, oli kello 9:00 aamulla, ja pihaan kaarsi hiano uusi Audi, jolla yksi kaveri tuli miehensä kanssa minua hakemaan. Lähdettiin ajelemaan ja pian sainkin silmälaput silmille ja minut talutettiin johonkin. Perillä kuulin vaan hihittelyä ja minulta riisuttiin talvivaatteet päältä, ja se jälkeen puettiin jotain päälle... kun sain avata silmät, oli kaikki ystäväni ympärillä, ja myös minun äiti <3 Kaasot oli järkänneet aamiaisbrunssin minun äidin kotiin :) Namnam kun saatiin mahat täyteen!

Äidin luota lähdettiin kävelemään kohti Tikkurilaa, ja siellä mentiin ex-paikalliseen Torelloon yksille. Torellosta kävelimme Tikkurilan asemalle, ja koska olen entinen matkaopas, tuli toki minun myös opastaa joukkiota. Tanssimme myös Bamese-tanssin, sillä monikin polttariporukasta on myös ollut Bamse-kerhon vetäjä, minä mukaanlukien.

Tikkurilasta matkasimme kohti Helsingin keskustaa, ja sielä suuntasimme kohti Megazonea. Porukka jaettiin kolmeen ryhmään, ja mentiin pelaamaan. Oli ihan huippuhauskaa, minä tietysti voitin!
Megazonen jälkeen lähdettiin taas jatkamaan matkaa, ja osa porukasta lähti muualle. Minullahan ei koko päivänä ollut mitään tietoa ohjelmasta... Seuraavaksi pääsinkin rentouttavaan Thai-hierontaan. Oli ihana rauhottua villin pelin jälkeen. Kun tulin rentoutuneena thaihieronnasta, hypättiin taksin kyytiin, ja kurvattiin Ruoholahteen baariin. Baarissa sain jättää henkalle videoviestin (jota en todellakaan postaa julkiseksi) ja sain kuulla yhdeltä ystävältä pienen puheen <3 Kun oltiin taas suoritettu sopivasti nestetankkausta, sain tehtäväksi vetää aerobic-tunti - eli siis biisi, baarin edessä. Osallistujina oli tietenkin polttariseurue, ja kyllähän tuo ihan hyvin sujui :D
Ja sitten lähdettiin taas jatkamaan matkaa...

Baarista lähdettiin kohti Lauttasaarta, ja päädyttiin saunatilalle, jossa loput porukasta oli vastassa. Tila oli tosi kiva, juuri sopiva meidän porukalle. Tytöt oli vielä hankkinut paikalle mun lempisushia Kin Sushista <3 Saunatilalla saunottiin, syötiin, juotiin ja minut kammattiin ja meikattiin. Lisäksi vähän käytiin läpi vanhoja heiloja ja stooreja, ja juteltiin ja nautittiin. Ihan mieletöntä <3 Tuntui uskomattomalta että kaikki nämä naiset oli kokoontunut minun takia paikalle, ja oli viettämässä yhdessä aikaa :)

Kun ilta meni eteenpäin, tuli meille pihaan KARAOKEBUSSI! Ihan mieletöntä! Oli niin huippua hypätä bussin kyytiin ja lauleskella siellä mahtavissa fiiliksissä. Ajelun jälkeen bussi kaarsi Helsingin keskustaan, ja siellä mentiin yökerho Maxineen. Maxinessa meille oli järjestetty oma pöytä jossa oli skumppaa ja vaahtokarkkeja <3 Bailattiin pitkälle yöhön ja yöksi lähdettiin kaasojen kanssa yhdelle kaasolle yöksi. Aamulla mentiin vielä brunssille, jonne soittelinkin Henkan hakemaan melko pian.

Aivan upea päivä ja mieletön fiilis. Kaikki ihanat ihmiset ympärillä, ja kaikki toisilleen vieraat ihmiset tuli ihanasti toimeen <3 Kyllä saa olla onnellinen tällaisista ystävistä!

(huom! ethän kopioi kuvia!)

1. Tuo video oli ihan huippu ja polttarit vaikuttivat oikein kivoilta :).

2. VAU! Toi video oli ihan mieletön! Vitsi mikä idea!

3. Vaikuttaa ihan huipulta ja vitsi miten ihanan iloisia kuvia! :))