maanantai 21. lokakuuta 2013

Häämeikki

Olen miettinyt pitkään häämeikkiä, ja sitä miten se toteutettaisiin. Itse en halua itseäni meikattavan, mutta en myöskään ole käynyt elämässäni kuin kerran aikaisemmin meikissä (vanhojen tanssit) jolloin en ollut meikkiin tyytyväinen. Tämän vuoksi ajatus vieraasta meikkaajasta vähän kauhistuttaa. Kehuja monista meikkaajista olen toki kuullut ja lukenut, mutta sitten se hinta. Monista asioista olen valmis maksamaan, mutta jotenkin 100-200euroa yhdestä meikistä kuulostaa mun korvaan aivan jäätävältä summalta.
 Nyt luulen sitten että päädynkin sellaiseen vaihtoehtoon, että ostan itse tarvittavat meikit (jotka toki maksaa reilusti, mutta hei, ne jää mulle!) ja kosmetologiystäväni joka tekee minulle aina ripsihuollot, saa hoitaa tämän meikkauksen. Hänen kanssaan ollaan juteltu asiasta, ja sovittiin että voisi olla hyvä ratkaisu. Voimme testata meikkiä etukäteen useaan otteeseen, ja jos hääpäivän aikana tulee jotain ongelmaa, on hän paikalla auttamassa. On siis kutsuttuna häihin muutenkin :)

Nyt pitää sitten vain miettiä meikin tyyli. Tässä muutamia mistä pidän.








Eli voimakkaat ripset, rajauksia, metallinhohtavaa luomiin. Ei liian tummaa. Niin että näytän vielä itseltäni. Eiköhän me jotain keksitä!

Mitenkäs muilla. Onko meikkaaja valittu? Oliko helppo valinta? Vai teetkö itse meikin?



3 kommenttia:

  1. Meikkaaja valittu. Käyn usein meikkaajalla eri tilanteisiin ja juhliin ja aina on lopputulos ollut mahtava :)

    VastaaPoista
  2. Ei mitään tietoa meikkaajasta tai meikistä.. Luultavasti tummat silmät ja hennosti meikatut huulet. Minäkin olen miettinyt noita meikkausten hintoja, aika hurjia. Toisaalta niihin kuuluu yleensä koemeikki, joten tavallaan siinä saa kaksi meikkiä yhdellä hinnalla. Kannattaa siis lähteä jonnekin juhlimaan koemeikin jälkeen. ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se valinta kyllä hankalaa. Minä näytin näitä kuvia nyt ystävälleni ja hän sanoi että eikun kokeillaan vaan. Luulen siis että minä taivun tähän huomattavasti edullisempaan vaihtoehtoon. Muttqa ehdottomasti kannattaa koemeikistäkin ottaa hyöty irti! :)

      Poista